Samsung LE-37A696

Jag vill ha en ny TV. Fast en ny TV skulle innebära stora kostnader, dels då för själva TVn, dels för TV-avgift (som jag inte betalar nu pga att jag inte kollar på TV***) och dels på grund av att vi då kommer köpa bokhyllor och sätta upp där TVn står nu. Och om man köper TV vill man ju också ha ett hemmabio system, vilket om man vill ha ett hyfsat (som också ser snyggt ut) kommer kosta typ minst lika mycket som TVn.

*** Jag tycker regeln att man måste betala bara för att man äger en TV är totalt idiotisk. För in nån slags avgift som baseras på hur mycket man kollar på TV istället. Hade varit mycket smartare.

Om jag skulle köpa en TV funderar jag lite på denna. Vill inte ha en alltför stor TV så 37 blir nog lagom.


Kommentarer
Postat av: Pling

Jag har nyligen köpt en Samsung 37", du kan få komma hem och inspektera den om du vill. Den ser dock inte ut riktigt som den på bilden så det är nog en annan modell (foten är oval t ex) men jag är mycket nöjd. Den slår min gamla tjockTV i alla fall ;)

2008-12-04 @ 15:20:39
URL: http://plingelingeling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0