God morgon!

Idag tror jag att ni ska få följa exakt vad jag gör. Det kommer bli ofantligt spännande.

Jag kan börja med att berätta om morgonen. Klockan ringde kvart i sju, jag var trött och ville inte gå upp. Lite tröttare än vanligt faktiskt eftersom vi satt upp och kollade på andra Arn filmen med Marcus och Linn igår. Gick ändå upp, hoppade in i duschen och när jag kom ut hade Melker lagat havregrynsgröt som är vår standardfrukost nu för tiden. Efter detta fönade jag håret, packade ihop mina saker, sa hejdå till Melker och begav mig mot bilen. Körde typ 200 m, stannade, sprang in till Jocke och lämnade dator och nyckel. Körde till jobbet, parkerade, gick in på jobbet, satte igång datorn. Kom på att jag glömt lunchen hemma. Fan.

Arbetsdagen har hittills bestått av att läsa de 4 mail jag hade fått, irriterat mig över att min projektledare är OoO (Out of office) när jag behöver prata med honom, granskat några Sales Items, samt kollat hotmail, facebook, bloggkoll, di och expressen.  Nu gapar mailboxen tom och jag måste avvakta tills projektledaren hör av sig. Så tror att jag ska spela lite Jewelquest 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0